tiistai 11. lokakuuta 2011

Banskuvarpaat ja haasteet


Mä olen katsellut tuota banaanifimoa sillä silmällä, että siitä täytyy tehdä kynnet, on se jotenkin niin suloinen. Ja tällaiset näistä tuli varvasversiona. Näihin väreihin sopisi niin hyvin rusketus, mutta mistäs sen tähän hätään hankit... purkista? :D 

Lakkoina käytin Mavalan keltaista 128 ja Mavalan vihreää 126. Lempparilakkojani, tuo keltainen vain jo veteli viimeisiään... hyvä että sitä ulos purkista sai. Strassien ja fimojen kiinnitykseen käytin Lumenen kirkasta lakkaa numero 1. Sitä sipaisin myös lopuksi varsinaisen päällyslakan sijasta.

Noita fimojani katsellessa rupesin ihmettelemään näitä kahta, mistä laitoin kuvan alle. Onko jollakin parempaa mielikuvitusta ja osaisi sanoa, mitä ne esittävät? :D Ensimmäinen on plus-merkki? Häh, miksi. :D Ja tuosta oranssista ei ole aavistustakaan...



Ja sitten vastaukset haasteisiin, jotka sain Nooralta, kiitokset näistä! :)

Tehtävänä on kiittää haasteen antajaa, vastata kymmeneen kysymykseen ja antaa haaste eteenpäin kymmenelle blogille.


1. Suosikkiväri: Lila ja vaaleanpunainen
2. Suosikkieläin: Kaikki eläinlapset ovat aivan ihania. En osaa nimetä suosikkia.
3. Suosikkinumero: 10
4. Suosikki alkoholiton juoma: Tuoremehut
5. Facebook vs. Twitter: Facebook
6. Intohimoni: Maraboun minttukrokantti! Maailman parasta suklaata. Tosin Daim on myös kyllä hyvää. :)
7. Saada vai antaa lahja: Molempi parempi. Parhaita ovat yllätyslahjat ei mistään erityisestä syystä annettuina tai saatuina.
8. Suosikkikuvio: Kukka, jos se lasketaan kuvioksi.
9. Suosikkiviikonpäivä: Perjantai
10. Suosikkikukka: Ei ole erityistä suosikkia. Lemmikit ovat kyllä symppiksiä kukkia. Ja orvokit.


Seuraava haaste, kerro itsestäsi kahdeksan randomia asiaa, ja haasta kahdeksan edelleen.

1. Olen kovasti makean perään. :)
2. Olen aina tykännyt paljon eläimistä ja meillä on kotona ollut melkein aina vähintään yksi lemmikki. Nyt itselläni on kaksi pikkuista karvapalloa. :D
3. Aion joskus hankkia kermanvärisen salukin.
4. Minussa taitaa olla myös jonkin sortin pieni sisäinen viherpeukalo, äidiltä peritty. Oma piha olisi joskus jees!
5. Opiskelen näillä näkymin viimeistä vuotta yliopistossa.
6. Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Nyt olen värjännyt niitä ruskeiksi.
7. Rakastan kauniita vaatteita ja pitsiä.
8. Olen jo ostanut kaikki joululahjat! Hups. :D Minuun iski vain sellainen jouluinnostus tuossa taannoin... :)

Vähän kaikki ovat varmaan jo tehneet nämä haasteet? Mutta, teen niin, että haastan sinut, joka:
-luet blogiani
- et ole vielä tehnyt yllä olevia haasteita


Ps. Hain tänään postista vähän eBaylta tilattuja juttuja. Voisin tehdä niistäkin joskus postauksen paremmalla ajalla. :)

4 kommenttia:

  1. Ihanat värit noitta varpaissa! Ja muutenkin kivat :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mä itsekin niin tykkään noista Mavalan lakoista. :)

    VastaaPoista
  3. muutes en oo ihan varma mut näin jossai kynsiblogissa että tollasia mut erivärisiä oli käytetty kukan terälehtinä :D
    en oo varma mut voi hyvinki olla, voi kokeilla :[)
    toi bananafimo on iha übersöpö♥!
    käykää myös kattelee mun blogia, mulla huimat neljä lukijaa :DDD

    VastaaPoista
  4. Kiitti vinkistä, mulle ei nimittäin tullut terälehti tuosta mieleen! :D

    VastaaPoista